COMUNICAT OFICIAL: ERIK MAHILLO

EL PRIMER FITXATGE, UN HOME DE LA CASA: TORNA ERIK MAHILLO

Es confirma la primera incorporació per a la pròxima temporada. Erik Mahillo tornarà al Club de Futbol Lloret per sumar qualitat en la part ofensiva de l’equip. El jugador, de 27 anys, s’adapta a diferents posicions en atac i oferirà un gran ventall d’opcions al cos tècnic.

Mahillo tornarà a l’entitat després de ser, el passat curs, una de les peces importants del CE Farners a la Segona Catalana. Recordem que el lloretenc va formar part del CF Lloret en la seva etapa de futbol base, a més de passar pel Girona i el Mataró, a la Divisió d’Honor. Després, en els seus dos primers anys de categoria amateur, va tornar a Lloret per ser membre de la plantilla del Primer Equip, i després va marxar a jugar al Cal Aguidó i al Tossa.

L’entrenador, Albert Batllosera, valora de manera molt positiva el retorn d’Erik Mahillo, amb qui va compartir vestuari com a jugador en la temporada 2012/2013. Assegura que és important seguir recuperant jugadors de la casa i destaca la qualitat tècnica del nou fitxatge, de qui espera que aporti competitivitat a la part ofensiva.

D’aquesta manera, ja són 13 els jugadors confirmats. En els pròxims dies, l’entitat continuarà treballant per a definir la gran majoria dels noms que formaran l’equip del curs 2020/2021, el desè consecutiu del Club de Futbol Lloret a la Primera Catalana.

Declaracions de l’entrenador, Albert Batllosera: