COMUNICAT OFICIAL: ALBERT BATLLOSERA

ALBERT BATLLOSERA RENOVA I AFRONTARÀ EL SEU QUART CURS A LA BANQUETA DEL CF LLORET

El CF Lloret i l’actual entrenador del Primer Equip, Albert Batllosera, han arribat a un acord per allargar la vinculació del tècnic amb l’entitat per una temporada més, fins al 30 de juny del 2021. D’aquesta manera, el vidrerenc afrontarà la seva quarta temporada a la banqueta de l’equip, després que s’hagi donat per finalitzat el present curs.

Batllosera, que continuarà amb la companyia d’Alberto Gómez, com a segon entrenador, i Toni Pérez, com a preparador de porters, s’ha mostrat molt satisfet per la renovació. Considera que aquesta temporada la feina s’ha quedat a mitges i que l’equip entrava en un bon moment quan es va suspendre la competició. En el mateix sentit, el president de l’entitat, Eduard Coloma, celebra que s’hagi pogut arribar a aquest acord sense problemes i ha agraït el treball i la dedicació del cos tècnic en el passat curs.

En les pròximes setmanes, Albert Batllosera i la Direcció Esportiva del club començaran a treballar en la planificació de la temporada 2020/2021, que es presenta atípica per la incertesa provocada per la crisi de la Covid-19.

DECLARACIONS DE L’ENTRENADOR I EL PRESIDENT

Albert Batllosera:

“Ens sentim molt estimats i recolzats en aquest club”

Eduard Coloma:

“Coneixen perfectament el club i esperem que arribin els èxits”